2 March 2016

Magnum Almond


Salam Readers..

Magnum Almond yang selalu menjadi faveret, senang cerita memang suka makanan yang ada almond. Tak lah hebat macam makan di 'Magnum Cafe Kuala Lumpur' tahun lepas. Magnum ni ada banyak jenis dan rasa nak makan semua lepas terjebak baca entri 'Zaf & Magnum Black Espresso' dia . Sebab lama tak pi kedai runcit atau kedai 7 Eleven memang tak tau pasal Magnum yang banyak flavour ni.



Magnum Almond RM 4


Berharap sangat Magnum Cafe buka branch di Penang, mesti selalu terjah punya. Sekarang kita cuba rasmikan dulu aiskrim batang. Hehe.. Okey rasanya sangat sedap, boleh nampak taburan almond di luar aiskrim. Perfect combination with Belgian Chocolate. 



Magnum Almond Ice Cream


Siapa peminat atau hantu coklat mesti akan tau Belgian Chocolate adalah paling sedap. Masa makan akan rasa ranggup, tak boleh nak gambarkan macam mana. Harus cuba sekali sekala ! Jangan tengok lama-lama nanti lelah air liur. Haha


11 comments:

el said...

nti nak kumpul duit nak beli semua eskem magnum..hahaha kemain kumpul duit lagi kan haha

Siti Nurzafirah said...

tengah2 panas ni, ais krim is the cure...

rerajin p 7E tau... heee

reenapple said...

Suka Magnum White Almond. Hehe

Wanyob said...

tak berapa suka sangat , bila makan lagi rasa dahaga .

Zie Has said...

yang ni pun dah pernah cuba

Zie Has said...

tapi cuba sekali jer lah, sekadar nak cuba ;)

Zie Has said...

untuk sepotong ais krim berharga RM4, agak mahal bagi yang ada anak ramai ni hehe :p

izzeyda said...

telan air liur dah nih.. nina nak kena belanja Eyda laa.. hehehe..

Qaseh Vee said...

mak ai ... terliur sudah ...

Farrah MF said...

Akak suka almond ni. Selalu buat stok kat rumah tapi yg saiz kecik2 dalam kotak tu :)

Kira Sakura said...

Mjur uwais yang peminat tegar eskrim tu xminat sgt eksrim ni. Kalau hari2 dia req magnum boleh kopak ummi abi dia hihihihi

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com