28 May 2016

Sedap Choc & Nut Chocotainer | Review


Salam Readers..


Review Choc & Nut Chocotainer | Produk snek terbaru yang Nina dapat dari blogger Eyda ni . Sebelum ni team @projekbloggerutara diberi peluang mereview snek Choc & Nut Chocotainer. Snek yang kaya dengan kekacang, disaluti madu dan coklat. Memang bagus untuk sesiapa yang ingin menjaga kesihatan dan berdiet. Hehehe..


Sedap Choc & Nut Chocotainer

Choc & Nut Chocotainer

Snek kekacang


Rasanya tak berapa manis dan sedap. Untuk penggemar kekacang macam Nina ni terus jadi faveret. Pencinta kekacang memang sesuai menikmati snek ini. Berbaloi dengan harganya. Boleh juga dimakan ketika breakfast. Snek Choc & Nut Chocotainer hanya RM 6.00 untuk semenanjung dan RM 6.50 bagi Sabah & Sarawak.  




Sebarang pertanyaan atau ingin menjadi agen boleh hubungi Puan Azam di no ini 019-4764453 . Details mengenai CHOCO&NUT boleh klik sini :



Instagram : @Myfood_delivery



10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

kenapa nampak sdp sgt ni..huhuuh

Farrah MF said...

Hai Nina! Sihat dak?
Sedapnya snek ni buat kunyah-kunyah! Terus rasa gatal gigi ;)

Siti Nurzafirah said...

Sedap kan.. Ada lagi dak ? Nak jugak..hikhik

dear anies said...

terasa lapo laa plak ;-)

Siti Nurzafirah said...

sedapnya... suka suka suka....

izzeyda said...

nyum3 sedap kaya dengan pelbagai jenis coklat..

el said...

mmg sedap..mmg ralit kalo mkn snek kekacang ni

Nabila Syifa said...

wahh..i love choc!! nak jugakkk

Shahida Dzulkafli said...

Nampak sedap..

Tahukah- Info said...

susah nak jumpa kiuh ni masa raya . mahal kan kekacang tu ...

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com