21 July 2016

Banjir Kilat Di Penang


Salam Readers..


Banjir Kilat Di Penang | Kalau hujan lebat mesti mood nak pi kerja ke laut China Selatan. Dah sejuk, bantal tak nak lepas. Hujan lebat dari malam semalam hingga ke pagi ni buatkan Penang banjir teruk. Dapat whatsapp dari sepupu. Rumah arwah tok dan wan, kini jadi rumah Pak Tam terkena tempias banjir juga. Rumah dekat dengan laut pun boleh banjir. Walaupun area jalan raya, longkang bukan lah cekonet tapi air naik aras buku lali. Bertabah ye 😂😢


Banjir kilat di Penang

Area Bayan Lepas banjir tak teruk macam di kawasan lain


3 comments:

dear anies said...

mesti ada kaitan dgn masalah longkang tersumbat mmm

LYAfrina said...

teruk jgk tu...

izzeyda said...

kekadang longkang tersumbat pun boleh menyebabkan banjir.. kekadang air pasang besar pun boleh memburukkan lagi masalah banjir nih..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com