29 August 2016

Ribena Lightly Sparkling


Salam Readers..


Ribena Lightly Sparkling | Ribena sekarang dah ada air yang bergas. Sayangnya tak berapa kena dengan tekak, lebih suka yang kordial atau pun dalam botol.


Kalau nak buat minuman tambah biji selasih atau nata de coco macam tak sesuai. Hehe. Siapa tak cuba lagi boleh cuba sekali mesti tak nak lagi.


Ribena Lightly Sparkling



4 comments:

Mommy Cici said...

ohh patutlah nampak anak beli hari tu. agaknya dia ingat sama macam ribena biasa.

Kira Sakura said...

tak pernah try lagi :D

Cik Yaya said...

slurppp...

dear anies said...

rs mcm penah try sblm ni...x sedap

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com