4 September 2016

Souvenir From Perth


Assalamualaikum Readers..


Souvenir yang tak di sangka, bertambah lagi koleksi dari Aussie. Kangaroo merajuk ni dah ada kawan dengan Koala SYM . Haha 😀 Terima kasih Kak Alia teringat juga nak belikan bawa balik dengan perut memboyot tu. In Shaa Allah, tahun depan start travel boleh belikan something. 


Kangaroo merajuk. Asyik nak tunjuk bontot baru nampak I Australia 


12 comments:

alia farhan Said said...

Hahahahhaha...
Comel jaa kangaroo tu

Maman Reen said...

Teringat Reen ole-ole yang Reen dapat dari boss dulu masa dia g aus.. Reen dapat patung koala. Comel je..

Kira Sakura said...

pergi travel tu nanti jangan lupa baling2 dengan iols sikit mihmihmih :p

Siti Nurzafirah said...

eee.. tak malu tengok montot orang..

Pha Is said...

comey...

hainom OKje said...

Pernah dapat jugak souvenir mcm tu. Dari Ostolia jugak.

♥TheOnlyFarah♥ said...

comey kan..kak farah punya color merah! i like =D

Mummy Julia said...

Comelnya.. Suka Suka!

Siqah Hussin said...

Comelnyaaaaa! 😍

Jari Manis said...

cute

Cik Ash said...

comelnya...

dear anies said...

comel simpan baek2 tau

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com