16 December 2016

Domino's Puff Crust Pizza!


Assalamualaikum Readers..


Domino's Puff Crust Pizza | Domino's Pizza baru dengan 2 perisa. Ia bukan sejenis pizza biasa, dibuat menjadi beberapa layers pastry menggunakan butter yang berkualiti. Memang ranggup bila makan panas-panas. Kulit diluar seakan-akan macam roti pastry yang lembut. Puas makan pizza baru ni. Harga hanya RM 44 incl gst 😍 Harga not bad, sesuai untuk 4 orang makan. Makan sampai mengah/sendat perut. Haha



Domino's Puff Crust Pizza



Buat peminat Domino's Pizza boleh cuba! Jangan tunggu sampai habis promosi tau. Terliur pulak tengok pizza ni, dengan cheesenya yang banyak juga. By the way, kedua-dua pizza ni agak pedas sikit, si kaki makan pedas no hal punya. Bahan-bahan dalam pizza Sriracha Tuna ni ada Tuna, bawang, nanas, cili merah dan sos pedas Sriracha. Untuk Fiery Beef Diavola pula, sosej, bawang, cendawan, bayam, tomato ceri dan sos Sriracha.



Fiery Beef Diavola

Sriracha Tuna


Susah jugak nak sebut nama-nama pizza ni masa order. Terbelit lidah, kena repeat berulang kali. Kalau tambah topping lagi sedap rasanya. Hehe.. Apalagi cuba jommm 😆


9 comments:

dear anies said...

waduhhh sedapnyaa... da laa x mkn lg ni!

alia farhan Said said...

Akak xberapa suka sgt yg ni...
Stil prefer yg thin crust tu...
Sebab nyummy3

Pha Is said...

nmak macam sedap.. tapi x berani makan sbb takut allergic.. hmm..

Murni Alysa said...

kena cuba ni..baru 2 hari lps order domino ni..danish nampak abah dia order terus ckp nak pizza square..tapi masa tu dah siap order..bila smpai dan buka terus dia jerit..danish nak pizza square..kesian dia

Unni Anje said...

Nyummy!!! teringin pulak makan pizza:(

el said...

domino 4 segi ye
ha nti boleh g order

Irda Garmin said...

ermmm sedaponya..terliur..dahlah baca entry ni depan kolam..lapar terus

Cik Ash said...

kak ekin dah makan domino pizza rasa xberapa nak ngam makan..

Cik Yaya said...

ades.tertgok lak mse tgh pose ni..
dugaan tgok mknan time cenggini..kan..haha

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com