12 April 2017

Episod Sadis Terjah Padang Bola JDT


Assalamualaikum Readers 🌠🌌


Rezeki kami barangkali dapat masuk. Pagi sebelum ke masjid tu baru perasan keluar dari homestay di Taman Mawar, Pasir Gudang rupanya taman berhadapan dengan Kelab Bola Sepak JDT. Apalagi si Ude bagitau lakinya suruh singgah kejap lepas balik dari kenduri. 


Bangga jugak walaupun IC bukan 01


Keterujaan kami terus masuk selamba badak, kitaorang dah turun, mak guard datang halau keluar 😂😂😂 Bermula episod sedih, bukan apa datang dari jauh nak tengok padang pasukan JDT berlatih, ada mat saleh 😑💓 Nasib 2 kereta no plat Wilayah, muka sedih masuk balik dalam kereta. Sebelum berambus, mak guard cakap boleh masuk ikut pintu belakang. Pintu depan ada CCTV, nanti abe mahkota marah gimana 😄😄 ? Mak guard lah kena jawab. Hahaha



Penyakit lompat masa di Kemboja tak habis-habis

Padang bola sepak JDT yang luas . Practise leklok nak lawan dengan Penang FA soon


Selfie tengah padang sambil tengok pemain JDT tengah siap-siap dalam gym. Dapat tengok dari jauh pun tak mengapa lah, janji dah sampai sini. Yeahhh 😚😚


1 comment:

aswadz said...

kena halau pun xpe. dah merasa masuk. hehehe...

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com