7 August 2017

Nestle Bliss Plus Baru


Assalamualaikum Readers 🙋


Nestle Bliss Plus Apple, Cranberry & Pomegranate | Nestle Bliss Plus Apple, Buah Markisa & Lemon | Dah try 3 perisa baru Nestle Bliss ni. Baru try 2 perisa ini dan dibeli di 2 pasaraya dengan harga berlainan. Kedua-dua perisa sedap! 


Neste Bliss Plus beli di Econsave RM 5

Rasanya masam manis


Nestle Bliss Plus beli di Billion RM 5.59

Manis juga tak berapa masam walaupun ada lemon


Macam-macam keluaran Nestle Bliss kan? Setiap kali keluar perisa baru mesti nak try 😆😆

4 comments:

timm bill said...

yg baru ni, nnti mesti pasaraya buat promosi flavour lama twin pack..haha!

Anonymous said...

Hana pun suka minuman yogurt ni. semua flavour minum kecuali mangga. ngeee

dear anies said...

yg 1 lg tu terlupa apa rs nyer... bila minum rs sebijik mcm kurma tu

nohas said...

sedapnya..masam2 manis..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com