7 October 2017

Beriyani Ayam Claypot @ Restoran Kapitan George Town


Assalamualaikum Readers 💁🏻

Beriyani Ayam Claypot Sedap Di Restoran Kapitan Penang | Makan Sedap di George Town | Kalau ajak dating kat sini yang dituju. Tempat kesayangan bf kalau nak ternak lemak. Ikut saja ada orang nak belanja. Hahah


Beriyani ayam claypot. Aku syak nasi dengan ayam ni berhantu sebab sekali bau macam ketagih. Haha


Entri sebelum ni di sini . Contoh kalau kami keluar dari pagi, means pagi ternak lemak di sini, petang pula tempat lain. Padan la sama-sama kaki makan 😂😂 makan sampai cakap perut sendat lah.


Kambing tu tak sah kalau tak makan mamat sorang ni. Tapi tak lahir tahun kambing pun. Harga makan berdua dalam RM 44++


Ada sesuatu yang buat orang takkan lupa kesedapan makanan di sini. Yang buatkan orang Kedah macam bf jadi mengidam. Gais kalau singgah Penang walaupun sekejap, meh la makan sini, konfem tak menyesal. Gaya macam promote kedai 😅


3 comments:

Warisan Petani said...

Kalau makan baryani, mesti car kambing

dear anies said...

sy 'kurang ingatan skit... rs nyer dulu g penang dah penah try kot mkn kt sini hmmm... kompius sat hahaha

LYAfrina said...

Ayam beriyani nampak sedao

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com