15 January 2018

Kinder Bueno White


Assalamualaikum Readers 😎


Kinder Bueno White | Dah jatuh cinta pulak dengan coklat putih. Dah try ke belum? Kalau belum cepat-cepat cari. Memang tak puas makan 2 ketoi coklat ni. Harga mampu milik RM 3.85 saja 😀😀


Kinder Bueno White

Dilapisi coklat putih luar dan dalam

Nak lebih ummphh masuk dalam fridge kasi beku sikit dan ngap. Tak la patah


12 comments:

Nur Azian Jaafar said...

alaa awk buat sy tergodaaa dgn ini.. btw sy suka tgk blog awk.. cantik !

Dhiera nadhirah said...

kurang minat coklat putih. tapi sekali sekala boleh try ni

dear anies said...

xleh mkn selalu nnt ketagih hahahah

nohas said...

telan ailio...huhu..

aswadz said...

tak pernah try lagi yg ni.

E'in said...

dah try dah.. memang kena beli tiap bulan kalau pegi belanja barang dapur.. haha!

Jari Manis said...

mak aih..tgh cheese tu..rasa nk ngap

Flavnesz said...

I prefer kinder bueno black sbb white terlampau manis.... XD

galaksi viral said...

Kinder bueno mmg lazat kan kak. :)

hainom OKje said...

Kurang suka makan coklat coklat ni sebenarnya. Tapi kalau coklat putih mmg faveret. Dan dan jugak teringin nak makan coklat haih hihi

Busyra Takiyudin said...

ayah busyra suka sngt makan ni.. hehe. busyra pulak tak suka..

Pha Is said...

coklat putih x elok sebenarnya sbb kandungan gula tinggi.. dark choclat ok..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com