14 May 2018

Kucing Terbang Atas Almari

Assalamualaikum Readers 😃

Pernah tengok kucing atas almari baju? Siapa yang bela kucing tahu la ada tabiat si meow ni. Pertama kali tengok kucing atas almari ni pelik macam mana boleh lompat tinggi, eh ni kucing ke monyet 😅😅


Bukan main berangan macam ratu kucing ke

Harap bulu lawa, gebu tapi kencing, berak merata. Sedia jamban tak nak guna


Sebagai tuan kucing, mesti lah marah kalau jatuh tak pasal nak bawa ke klinik, marah pun tak serik. Sekurang-kurangnya, mak tak sunyi ada benda boleh main. 


7 comments:

Warisan Petani said...

Atas esbok pun mereka suka lepak.

Fatimah Nabila said...

Sma la yg dekat umah ni, hari2 gaduh dgn mak, tapi ni le peneman..

Pha Is said...

sakan.. macam tuan dia gamaknya.. hahaha

Faiz Zakaria said...

ingatkan lipas je boleh terbang..

Farah said...

Comelnya kucing kak Nina :D

Nina Mads said...

Pha Is : tuan dia terbang kalau nak selfie ja. hahaha

Nina Mads said...

Farah : Comel dan nakal

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com