11 Jun 2018

Idea Kreatif Dapat Diilhamkan Untuk Kenangan Melalui Printcious.com

Assalamualaikum Readers
 
Tanpa tanda ingatan tulus ikhlas, tiada memori tersimpan dari si pemberi untuk diingati. Hadiah sebagai symbol yang mempunyai pelbagai maksud buat dua insan. Tengok tajuk dah tau apa maksudnya kan? Hehe.. Disaat memerlukan hadiah atau cenderamata untuk kenang-kenangan, inilah masanya untuk cuba pelbagaikan kreativiti dari sudut minda korang dengan design yang sangat menarik dan memudahkan. Mesti ada yang pernah berangan nak cari hadiah yang luar biasa dan unik untuk ahli keluarga, buah hati, rakan-rakan atau nak menambat hati bakal mertua gitu. Kini dengan Printcious.com, semuanya menjadi reality dan tak lagi mustahil. Boleh tengok di sini customized photo gifts and gifts made with photo.
 
 
Pepatah mengatakan nilai sesebuah hadiah itu adalah tidak penting tetapi apa yang paling penting memberi makna tanda ingatan buat seseorang yang dikasihi. Sebagai seorang yang bergelar wanita, anak dan kawan, mesti sangat peka dengan tarikh-tarikh yang memberi makna seperti ulangtahun kelahiran, ulangtahun perkahwinan, majlis pertunangan dan perkahwinan, hadiah graduasi, meraikan hari ibu dan bapa, hari guru termasuk jemputan pelbagai majlis. Jadi pemberi kenalah pandai mencari sebuah platform hadiah sempurna yang dapat menghasilkan pelbagai jenis barangan hadiah. Dah kalau selalu nak carikan hadiah, pening juga tak tahu nak bagi apa sebagai kenang-kenangan. Mesti ramai lagi wanita dan lelaki di luar sana tercari-cari hadiah yang lain daripada lain bukan?
 

Dah jumpa platform yang sesuai? Tiba masanya korang kena explore lebih banyak dan mendalam peluang yang kreatif, mudah, mesra, cepat sebab kualiti untuk custom made lebih menarik, tertarik dan bersesuaian dengan apa yang dihajati, diinginkan. Cewah.. Rata-rata orang lebih suka memberi hadiah yang simple dan ada sentimental value tersendiri, contohnya tengok hadiah automatik akan teringat si pemberi tu. Manisnya kenangan. Pilih sama ada mug, t-shirt, kusyen siap sedia,canvas atau puzzle dan banyak lagi hadiah untuk wanita dan juga lelaki untuk korang terokai dan curahkan idea-idea yang tersimpan sekian lama.
 
 
PRECIOUS GIFTS FROM YOUR HEART - https://www.printcious.com/
 

Dah namapun hadiah berharga dari hati, confirm kena masukkan gambar - edit dan submit order sendiri. Ikuti 4 langkah mudah untuk hasilkan hadiah sendiri.
 
 
Di Printcious.com bermacam design ada, boleh pilih. Rambang mata kalau buka laman webnya. Hadiah boleh direka menggunakan online design tools yang berkualiti tinggi untuk hadiah berkualiti juga. Ku telah jatuh cinta, semuanya comel-comel. Dah la tuan badan sejenis suka kumpul barang-barang kiut, maknanya senang betul nak buat hadiah edisi terhad ciptaan sendiri atau sebagai trademark korang. Cipta barang yang korang kehendaki hari ini. Begitu mudah boleh dapat barang yang korang design tau. Meh kita usha apa yang ada di Printcious.com.



APA YANG ADA DI PRINTCIOUS.COM
 
 


Pilih saja apa jenis hadiah dan material yang korang nak bagi pada insan tersayang dan istimewa tu, confirm akan buat mereka tersenyum puas. Semudah abc :


*pilih jenis hadiah
 
*masukkan gambar (design)
 
*kalau nak tambah wording pun boleh
 
*buat pesanan !
 
 
 
Senangnya kerja korang nak dapatkan hadiah ciptaan sendiri, yang penting mengikut citarasa suka hati korang nak design hadiah tu macam mana.. Mudah mendapatkan hadiah terbaik hanya di hujung jari korang dengan membuat pesanan dan penghantaran ke mana saja korang berada. Boleh juga buat surprise dengan menghantar hadiah terus kepada si penerima.
 
 

 
 
PROMOSI PRINTCIOUS.COM
 
 
 
Macam sekarang ni tengah meriah bagi diskaun sehingga 30% untuk semua produk mereka dan penghantaran percuma atas RM 50. Printcious.com ni memang rajin bagi diskaun untuk pelanggan, bermakna korang boleh berjimat lebih dari apa yang sepatutnya korang belanjakan. Ka ching! Jimat dah banyak masa dan duit untuk hadiah !! Best sangat kan? Rasa bahagia.. Ini maklumat lanjut untuk rujukan korang.
 
 
 
"If you are looking for best button badge for university, don't forget to contact them. Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, Malaysia photo booth rental is your best entertainment."
 
 
LAMAN WEB :
 
 
 
FACEBOOK :
 
 
 
INSTAGRAM :
 
 
 
 INSTAGRAM : TWITTER :
 

4 comments:

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com