7 June 2018

Kad Raya Percuma !! Tempah Dari Blogger Shida


Assalamualaikum Readers 😀


Kad Raya Percuma !! Tempah Dari Blogger Shida Radzuan | Ayuh luaskan kad rayamu, ini tahun ke 3 Nina tempah kad raya. Masih tergolong dalam golongan suka memberi kad raya tanpa balasan 😅😅 Nak kad raya Nina cepat-cepat komen alamat ok. Petang esok akan pos serentak memandangkan posmen hadkan hingga 9 Jun (Sabtu).


Kad raya yang ditempah baru sampai petang tadi

Siapa cepat dia dapat. Tahun ni tak buat GA sebab banyak kad tahun lepas tak pos, pemenang tak bagi alamat. Adodoii


Semoga dengan amalan memberi kad raya ni tak pupus dan lupus dari ingatan. Sayang kad raya dah kurang jual sekarang ni. 


8 comments:

Byzura Halifah (MB) said...

wahhh bestnya. nak juga boleh tak? heheee

HeNRieTTa JoSe said...

menariknye.....dah lama xmengepos dan menerima kad raya...

Farah said...

Cantiknya kad! Kita nak jugalah. Hahaha. I'll post my address on a different comment. Comment yang tu tak payah approve and publish ya, kak Nina :)

nohas said...

good idea..meneruskan tradisi kad raya...sekrg ni hanya dpt yg whatsapp je..

Nurul Shahira said...

Alaaaaa, baru baca email pasal kad raya . Tak sempat dah :(

aswadz said...

nice... dah lama aku tak bagi kad raya kat orang. hahaha...

Warisan Petani said...

Dah jarang2 ada kad raya

I am LZ said...

Alhamdulillah kad Raya Nina dah selamat LZ terima..
Thank you so much dear..
LZ ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada Nina..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com