15 Aug 2020

Review : Eucerin DermatoCLEAN Clarifying Toner

Assalamualaikum Readers


Review : Eucerin DermatoCLEAN Clarifying Toner | Entri review produk kecantikkkannn datang lagi. Pembaca blog Nina ada banyak kategori, yang paling banyak review produk muka. Walaupun, muka still tak flawless (bebas bekas jerawat) tapi dengan rutin penjagaan, boleh nampak pori atau lubang jerawat dah kecil. Ambil masa berbulan baru nampak hasil. Harga dalam RM 47 untuk 200ml (beli di guardian). 


Eucerin DermatoCLEAN Clarifying Toner




1st time guna produk Eucerin. Lepas toner Kiehl’s habis dan harga mahal nak beli jadi Nina cuba cari produk alternatif lain. Hee.. redho kalau tak sesuai dengan muka. Kesan dia memang slow tapi menjadi sebab produk Eucerin matikan jerawat dan parut-parut muka. Nina akan pakai lepas cuci muka, untuk hilangkan kesan kotoran dan bahan cleanser yang melekat di kulit muka sebelum pakai pelembab.






Mula-mula takut nak pakai tapi lepas baca berdozen komen positif pasal brand ni terus rasa nak cuba. Alhamdulillah, boleh diterima kulit muka walaupun ada review bagi tau produk ni buat kulit muka kering. Depends on skin type. Ini antara brand mahal yang ada di drugstore. Kalau tak jaga  pemakanan dan malas nak jaga muka secara consistent maka muka akan naik jerawat lagi dan lagi. Sebelum beli, baca review seberapa banyak ok. Kadang-kadang tak semua orang sesuai pakai 😬 


4 comments:

  1. banya produk kecantikan sekarang

    ReplyDelete
  2. Blog Nina selalu dijadikan panduan untuk penjagaan muka.
    Bolehlah cuba.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. seronok bila produk sesuai dengan kulit kita..

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com