15 June 2011

Experiment Bokeh Sementara Lappy Medical Check Up





Malam datang lagi.
Malam yang macam nie paling aku suka.
Malam yang dingin selepas hujan, sebab bole tido lena.
Kalo bole tiap2 hari nak hujan, kalo bole.
Kalo bole tiap2 hari nak main hujan, kalo tak demam.
Sekurang kurangnya aku tak bosan sangat.
Sekurang kurangnya ada benda yang melekakan aku.
Dan akhirnya dapat juga. Teringin sangat.
Tak la aku sedih sangat tunggu lappy buat medical check up.


Korang pernah dengar Bokeh? pelik?
Nak sebut macam mana eh. bok-eh
Ape yang aku merepek malam2 nie.
Ok, bokeh tu
|
|
\/
Berasal dari perkataan Jepun, satu istilah fotografi yang merujuk kepada kabur (blur) pada gambar. Kabur disebabkan kawasan yang ada di luar titik fokus yang dihasilkan oleh lens kamera dengan menggunakan jarak bole menghasilkan bokeh. Harap2 menjadi bokeh aku sebabnya lappy tak ada macam mana nak belajar kat youtube. Malam tadi dah try buat dalam photoshop, menjadi juga.


Tak la secantik mana pun.
Ok la, esok saja aku cuba benda baru nie.
Kalo tak jadi, diam2 suda..hehe
At least tak malu mencuba.
Bubye.


4 comments:

EZAN IDMA said...

natural beuaty :)

pete said...

oh.igt wat bokeh btoi2..
try la wat yg mcm love tu.
sebelum pnh gk try.tp xjadi pon.huhu

saiazuan said...

;D

naz said...

ooooo bokeh namanya. nice babe. n pic u ni memang muka keras haha

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com