27 June 2011

Rindu ♥ Keluar Berdua = Dating?






nampak macam sepasang kekasih kan? ini Azfar, kami berkawan baik.


Main nyorok2 pulak..


Aku single dan ya aku dah keluar dengan lelaki, bergambar bersama. Bagi aku benda nie tak salah, aku tak sakitkan hati sesiapa dan aku jumpa atas title kawan dan bukan bakal kekasih atau apa. Aku keluar dengan mereka kerana kawan dan semua yang aku jumpa tu, aku tak ada hati atau perasaan romantik. Jumpa setakat rindu sebagai kawan, tukar cerita. Kenapa la orang berfikiran kolot dalam hal nie? Tak salah untuk keluar berdua, jumpa pun kat tempat awam tambah pula masing2 single. Aku taknak berbual dengan kekasih orang, nanti dicop perampas. Masing2 kata rindu tapi rindu sebagai kawan. Tapi kalau aku dah mula bercinta balik takde nak buat macam nie. Mungkin tak kot. Entah, aku rasa dah serik selalu couple dengan lelaki kuat cemburu. Buat itu tak boleh, buat ini tak boleh. Segala kisah aku dengan kawan lelaki hanya mak yang tahu, dia la kawan, dia la ibu yang memberi nasihat, dia saja yang pernah tengok semua gambar mereka. Ada satu kes, mak aku diajak kuar makan, aku pun tak tahu mana mamat tu dapat no. Memang gila, kalau ya pun nak tackle aku, tak payah buat macam nie. Nak tanya korang balik, patut ke perjumpaan macam nie dilabel romantic date walaupun tanpa sejambak bunga ros? 



Kalau rindu kat seseorang, tak kisah sape pun mesti aku tido macam nie. Memang jenis tido macam nie, style baru punye. rindu kat lyn dengan nisha nie :( kalau macam nie orang mesti fikir diorang nie les kan? tapi hanya kami saja yang tahu.


5 comments:

saiazuan said...

bila dah penat berjalan, tido.. haha

http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html

Anum said...

Hai, sy suka sgt dgn blog awk
salam perkenalan
nice blog
follow me back ok

EZAN IDMA said...

ank manje ank manje ;p

Elie Lily said...

amboi...kemain lagi tdonya!
hahha

naz said...

hahaha best siot tidur macam ni comel

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com