14 July 2012

Surprise Besday For Me! :)





Semalam memang penat tapi gagahkan diri ikut diorang keluar. Ingatkan nak shopping tapi aku pelik sebab shopping cuma beli sushi dengan air mineral. Rupa-rupanya ada udang disebalik mee, aku pulak yang terkena. Hari paling bermakna bila kawan2 masih lagi ingin buat surprise besday aku. Teharu sangat, nak cakap tak payah, kek dah ada depan mata, siap pinjam lighter kat mamat bangla. Terima kasih korang! sayang sangat2. Walaupun dah masuk 9 hari aku cukup umur tapi korang ingat jugak. Lebiuuu  :)


Patutnya lilin kena ada dua puluh dua batang..haha


@ Tesco Ipoh


Aku nampak berisi


Tengs sayang.. Harap kita kawan sampai berkedut tau. hihi


p/s: kawan yang baik tiada galang gantinya...ayat nak emo pulak aku nie


20 comments:

Nazri Razra said...

Happy belated birthday. Semoga panjang umur dan bahagia selalu dari abehyie.

Amanina said...

thank you so much abehyie :)

izzuan said...

angkatan kakak tua...:P

Amanina said...

Jeles lah tu adik tua..hahaha

izzuan said...

huh?

Amanina said...

Aku panggil hang adik tua la

izzuan said...

yelah

AnAk dEneSor said...

cayam 14 july ke besday u?same la kiter.=)

izzuan said...

brrr

Amanina said...

Izzuan: marah lah tu kt aku

Iera: hehe.. xla cyg, 4 julai :)

izzuan said...

x ada pasai aku nk marah aii

Amanina said...

Okay2

izzuan said...

ang ok jer

Amanina said...

Bwt apa nk marah lama2

izzuan said...

Simpan buat perkasam

Amanina said...

Apa klas bwt pekasam..haha

izzuan said...

buat pekasam pun sodap..hahhha

Amanina said...

Haha..hang p la mkn pekasam tu

izzuan said...

aku mana reti makan pekasam

Amanina said...

Tak reti sudah..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com