6 July 2012

Sweetnya Irma Hasmie & Redza Shah Azmeer :)




"Redza anugerah dari Allah paling berharga untuk saya" - Irma Hasmie



Bila pertama kali tengok pasangan pengantin baru nie, aku rasa tersangat sweet sekali. Jarang ada artis kawin dengan ciri penuh keislaman. Lagi bertambah cantik bila Irma berhijrah menutup aurat dengan bertudung labuh dan makeup sederhana. Tengok gambar pun dah terpancar kebahagiaan dan bagai pinang dibelah dua. Paling menarik, pasangan nie akan bercinta selepas berkahwin. Berkenalan pun di rumah Allah. Inilah kalau sudah dinamakan jodoh, tidak perlu membina cinta sehingga bertahun lamanya.











Bertambah sweet kalau tengok video nie




Berapa kali aku repeat video nie, rasa macam nak kuar air mata




Too Sweet!!


Redza nie bila tengok lama2 ada iras2 Shahir AF8


2 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

tak puas tengok gambar dieorang.
nampak muka berseri2 :)

Amanina said...

Hehehe..kan3 iqa :)

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com