28 September 2012

Layak Mengundi!



Hye..
Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan Oktober kan?
Cepat betul masa berjalan, lagi 2 hari aku dah sibuk mengumpul coursework semua subjek.
Last sem sebelum praktikal, tak boleh malas2.
Bila sebut pasal LI, aku punya excited col semua company.
Tak kisah company apa pun, firma guaman pun bedal jelah.
Memang aku amek course law kan -.-'


Masa tengah cari company yang tawar tempat LI untuk bahagian Multimedia/IT.
Sekali try buka laman web SPR, sambil menyelam minum clorin.
Aku bukan cari tempat LI tapi pegi check semakan daftar pemilih.
Dan aku dah masuk senarai layak mengundi.
Aww... Perasaan aku time tu tekejut, seronok, tak suka, sedih.
Kalau tak mengundi memang tak payah jadi rakyat Malaysia jawabnya.




Jeng..jeng..jeng
Paling tak suka bila time mengundi nanti aku sorang2 tanpa mak.
Kenapa tempat mengundi tak sama pulak. Haish
Adoiii memang leceh laaa.
Mak2 saudara pun kena mengundi tempat lain, habis tu aku? sapa nak teman!


Oke takmo cakap pasal politik kat blog.
Kang tak pasal aku kena dakwa pulak, nanti fames kat berita.
Cuma diri kena sedaq, aku nie dah layak mengundi so tak boleh nak buat perangai macam budak2.
Tahun depan jangan harap nak dapat duit raya...huwaaaaa sedih2 T__T



Transformasi dari baby --> kanak2 --> remaja --> wanita!
Tak lama lagi dari pelajar ke alam pekerjaan
Hidup memang kena berjaya, bukan goyang kaki kat rumah
Doakan aku berjaya jejakkan kaki ke Putrajaya tahun depan memakai jubah..
Aminn


2 comments:

Syiera Bucuk said...

wah3x...btw,akak blom mendaftar..jahat..kihkih

Amanina said...

Hahaha...cepat2 la daftar

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com