23 September 2012

Project Lagi!




Selamat pagi semua.
Mesti ada yang tak beradu lagi sebab tengok Lee Chong Wei kan?
Mata tak boleh nak lelap dengan lenguh2 kat badan
Macam orang keja berat tapi aku penat berjalan 1 hari
Berjalan pun ada makna tau bukan suka2 hati nak lepak di hari Sabtu


Memandangkan banyak projek nak kena settle dalam bulan nie
Tambah2 projek untuk subjek Effective Communication Strategies (ECS)
Aku harap sangat boleh dapat 'A'.. Aminnn
Jadi aku dengan kengkawan mencuba hasil projek tu
Hadoii..sakit kaki, tangan, buntot bila try
Aku baru first time main benda nie..memang keja jatuh macam buah cempedak



Jeng3...ini namanya Roller Blade Glow in the Dark



Super Ring! comelkan



Hari kedua, kami try shooting kat Taman Botani, Ipoh pulak.. 
Memang seronok lepak kat sini
Sampai dah gelap baru balik tapi bukan balik rumah
Malam pulak lepak kat Padang Polo lagi, maklum la nanti nak jumpa geng moto kawasaki.
Begitu la kehidupan student yang nak siapkan project.



 Pika dah tinggalkan aku. huhu



seksanya nak main..main skate board aku pandai la



 muka mereka lagi..haha



Tripod & me..ahaks



Awek abang moto duke, wah memang seronok dapat naikkan.



Aku pulak yang naik.. Haha



Wish me goodluck untuk present nanti.. Aww, kerja group memang aku suka sebab? fikir sendiri..group lain, klas lain semua asyik upload gambar projek diorang, nak menunjuk lettew, aku upload kat blog suda.. Okbai


16 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

waaaaa. dah lama gile tak main roller blade >_<

btw, good luck dear! :D

Amanina said...

Haha..ini pon pkai main je

Tengs dear Iqa! :)

izzuan said...

best nya

Amanina said...

Memang best..haha

izzuan said...

nk try leh ?

Amanina said...

Poyo la hang nie..main sampai jatuh tak puas lg??

izzuan said...

eh saya ada main? eh saya x main g..hahhaha

Amanina said...

Haha..senget la hang nie

Habis tu jin mana dok main dgn aku

izzuan said...

eh aku ker? eh aku punya jin menyamar jadi aku nih ..hahha

Amanina said...

Haha..hang ada bela jin rupanya. pandai jin hang main

izzuan said...

besalah lindugi diri ....kite sering dibuli

Amanina said...

aku memang suka buli hang pon

izzuan said...

hampeh..kite nih insan yang lemah ja..ahahha memang pantas kok dibuli,,ugugguug

Amanina said...

Haha..kesian jd mangsa buli aku

izzuan said...

hhha apa kan daya kita nih insan yg lemah

Amanina said...

bagus la kalau sedaq diri

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com