20 January 2013

Bestnya Kerja GOVernment





Setelah seminggu menjadi student praktical dibawah Jabatan IT. Agak seronok belajar benda baru, bergaul dengan staf2, tengok setail budak2 matrik belajar. Dulu kawan aku tak bagi sangat LI dengan gov, kononnya staf2 kat sana semua kerek tapi tekaan dia silap. Semua staf tersangat la peramah, keja gelak bila tengok mereka merepek merapu dan 4 kali berturut-turut diorang belanja makan. Segan jugak bila tiba waktu lunch. Kalau keja kat opis di bawah memang keja makan sampai ke petang. Boleh gemok macam nie dan ternyata berat aku naik 3kg. Senang lepas nie nak timbang berat badan sebab kat opis ada penimbang. Hehe


Siapa pernah guna benda nie? Syok edit video


Kepada budak2 SPM mai masuk matrik pulau pinang. Boleh bertemu budak paling kiut nie. Perahsan ler pulak.. Dapat kad sendiri tapi nampak gayanya aku buat perhiasan dalam bilik. Sayang nak pakai.


|
|
|
V

Budak atas nie banyak keja tak siap lagi
Design kad matrik baru untuk staf buat sikit ja
Jangan tengok lama2, terasa sayang nak pakai



p/s: Hari2 tengok mother board, hari2 tengok pc, hari2 kerja la... lalala


No comments:

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com