22 January 2013

Jurugambar Rasmi Perkahwinan Apek Dan Leuniey By The Photolicious



Assalamualaikum buah hati :)


Seperti yang kita tahu pemain bola sepak kebangsaan Malaysia si Apek dah kawen dengan Leuniey dah agak lama kan. Berkurun dah mereka kawen tapi baru sekarang aku nak cerita. Memang cerita nie dah basi pon tapi bukan nak cakap pasal Apek tapi aku lebih tertarik dengan para2 photographer rasmi untuk wedding Apek.


Berita baik haruslah dihebohkan untuk sahabat semua tambah2 bila tengok baju pengantin tu. Yelah, teruja tengok orang kawen. Cuma masa saja yang menentukan memandangkan aku tak habis belajar lagi apatah kerja. Duit sendiri tak dapat lagi weyh. Asyik menghabiskan duit rupiah mak ayah.


Apa pon trend kawen muda nie memang dah ramai. Kawan2 sendiri pon dah seronok main dengan anak. Pasangan Apek dengan Leuniey pon muda jugak okay. Khairul Fahmi Che Mat, 23 dan Nur Eilunie Natasha Nazri, 21. 


Tajuk dah lari sikit, sebenarnya dalam entry nie aku nak bagi tau pasal siapa itu The Photolicious. Jangan main2 tau, semua gambar yang cantik2 nie datang dari tangan perempuan. Hebatkan photographer wanita sekarang nie. Studio milik Kamalia Kamal yang terletak di Cheras. Sapa2 bercadang nak shoot pre-wedding boleh try ye. Aku pon memang minat bab2 photography nie. Tanya pasal edit?? boleh la edit gambaq sendiri dengan kawan2. 


Gambar2 by The Photolicious






















Sweet sangat2!




First entry dari opis.. masa untuk balik.. Tata semua :)


2 comments:

diana said...

oo..ye ke?/cantik2 gambar nye..kan??

Amanina said...

Hehe.. yup2

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com