28 Sept 2023

Review Filem Spy Kids : Armageddon (2023)

Assalamualaikum readers


Review Filem Spy Kids : Armageddon (2023) | Siapa yang layan movie Spy Kids dari tahun 2011 mesti tau jalan cerita macam mana walaupun pelakon bertukar-tukar. Movie ini baru saja di siarkan di Netflix.



Sinopsis :


Jalan cerita masih sama seperti filem pertama di mana ibu bapa menjadi pengintip secara rahsia dan apabila anak-anak mengetahui, mereka perlu bertindak dan menyelamatkan ibu bapa mereka.


The King

Terrence Tango (Zachary Levi) dan Nora Torrez (Gina Rodriguez) mencipta dan melindungi kod perisisian Armageddon yang sangat berkuasa. Semasa bermain game, Tony secara tidak sengaja mengeluarkan kod itu kepada jutawan teknologi, Rey Kingston "The King" yang merancang untuk menggunakan Armageddon untuk tujuan jahat dan mengubah dunia.


Lari ke rumah selamat

Password rumah selamat macam biasa kena guna nama penuh - Patricia Angelita Sorrow Feliz Rhiannon Tango-Torrez & Antonio Joaquin Cecilio Rogue Amadeus Tango-Torrez 😂


Tony (Connor Esterson) dan kakaknya, Patty (Everly Carganilla), berusaha menyelamatkan ibu bapa dan dunia apabila kod Armageddon menjadi virus di setiap sistem seperti internet, bank, tv dan orang ramai perlu bermain game seperti nak keluarkan duit di ATM, perlu main game sehingga menang baru boleh keluarkan duit.


Nak kalahkan The King perlu masuk ke dunia game

Berjayakah Tony dan Patty menyelamatkan ibu bapa mereka dan mendapatkan semula kod Armageddon?


🌟🌟🌟

3 comments:

  1. Wah.. comel sangat ini.. boleh tengok dengan Imani..

    ReplyDelete
  2. comel comel belaka pelakonnya🫰

    ReplyDelete
  3. naya kalau x mng game x bleh keluarkan duit hahhah

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com