26 September 2016

Kulit Gatal Terus Ke Kelinik Kulit Socka, Perai


Assalamualaikum Readers..


Kulit gatal-gatal dah hampir seminggu tak baik-baik, makin merebak pula. Tergaru sana tergaru sini, nasib ada klinik pakar kulit ni, pulak tu 10 tahun lepas ayah pun alami gatal-gatal juga. Alhamdulillah lepas 2x appointment dah elok hingga sekarang. Ini bukan sebarang gatal, gatal sepanjang masa. Seksa juga time nak tidur. Rasa macam nak tenyeh kulit di dinding rumah, bukan main kegatalan melanda.


First appointment

Banyak betoi ubatnya. Huwaaaa



Orang-orang area Seberang Perai maybe perasan klinik ni. Walaupun ubat-ubatnya mahal beratus-ratus tapi memang baik dengan cepat. Ok ler pasal duit tu tak kisah janji hilang gatal. Recommended buat semua golongan yang gatal-gatal kulit. Budak-budak pun banyak je dalam klinik ni. Total for first treatment hanya RM 100. Tu pun tak teruk lagi sebab tak kena injection. Fuhhh selamat, lap peluh merecik. 



1 comment:

Cik Ash said...

abe kak ekin pun duk kena gatal2 ni... suruh p klinik tak dang sokmo keje

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com