2 February 2011

Cinta Itu Dari Mata Turun Ke Mana?

Orang kata cinta dari mata turun ke hati..


Tapi banyak kes cinta nie dari mata turun ke conec.. memang tak guna itu olang. nak je aku sepak lajulaju. selalunya kes macam nie merata tempat ada termasuk dalam kelas. bole dikatakan hampir setiap hari budakbudak laki kelas aku melucah. dalam otak aku nie fikir sume lelaki same je, gatal lepas ape yang jadi dalam fb aritu. lelaki kalo tak tengok bontot 
dengan nasi lemak or jelly (name tutt..tutt) memang tak sah. nak pakai baju kurung nipis sikit pun kene fikir banyak kali. aku harap budakbudak laki kelas aku akan lebih OK lepas balik cuti raye cina nanti. aminnnn.. ade ke cinta lelaki yang jatuh cinta kat hati?? atau ade yang jatuh ke hati terlebih dulu sebelum jatuh ke tempat lain. harap lepas nie akan banyak lelaki yang jatuh cinta sebab hati & perasaan bukan dekat conec ye. apepun aku nak ucapkan selamat tahun baru cina. mesti balik rumah nanti ade sekotak limau, makan banyakbanyak sampai cirit-birit. hahaha... sekarang tengah sale bole shopping lagi. tak sabar nak balik esok naik train. maklum la tiket bas dah habis, cian aku kan.



5 comments:

bighagenjo said...

ahahaha~ a ah, dari mata turun ke konek. siott.

pete said...

haha..
tu apa punya orang la tu.

little cart00n said...

siapa yg tak boleh belah fikir cinta itu turun sampai ke conec tu?
ish!

red said...

wakakaka... dari mata jatuh ke conec... x leh blah... gagaga

Amanina Sofea said...

Sir faisal: mmang la xbole blah..
hahaha

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com