6 November 2011

Hangout Di Hari Raya Aidiladha


Selamat hari raya korban buat semua. Hari ini aku mengambil peluang keluar bersama kawan-kawan skolah.  Macam biasa la, lepak bertiga di Sunway Carnival. Cuci mata bukan untuk menggatal tau. Maklum la kami jarang jumpa, selalunya kalau ada cuti baru la boleh jumpa kengkawan. Rindu kot dengan 2 orang nie. Kalau keluar tu ada-ada saja aktiviti yang nak dibuat. Orang sibuk kurban lembu kami sibuk buat benda lain. Haha ngek! Akhirnya tandaks jugak port sesuai nak ambik gambaq. Pantang nampak cermin jadi macam kat bawah nie. 


Suka rambut bila sanggul ni

Sebelum karok selfie dulu

Propa lebih

Mulut herot.. macam-macam hal


Kalau keluar dengan 2 orang nie mesti jadi gila-gila. Dah penat tawaf shopping mall tu kami teringin nak karok. Lama tak karok bersama, Sehati Sedansa la katakan. Nasib baik menyanyi sampai puas sampai suara dah takda baru ingat nak balik rumah. Hee.. 



Tengok la video sengal kami. Hahaha..
Mamy berduet dengan Tinie lagu Hi Hi Bye Bye - Ezzlyn


video


No comments:

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com