24 July 2013

Wordless Wednesday #5 : Gunung Berapi


Assalammualaikum.


Bersyukur kerana berada di dalam negara yang tidak mempunyai gunung berapi. Kalau Malaysia ada gunung berapi apa agaknya yang akan terjadi. Lets say Subhanallah. Selamat berpuasa blogger sekalian :')


Apabila Letusan Gunung Berapi Bertemu Kilat
=


#1


#2


#3


#4


*Autopublish

51 comments:

Kakzakie said...

Suhanallah... semuanya juga atas kehendakNya juga kan Nina.

latifah zainal said...

syukur berada di malaysia kan..kalau malaysia ada gunung berapi confrmla kita hidup berjaga2 dan sentiasa rasa tak selamat

Miss Volvo said...

uhhhh seramnya!!

Mizz Aiza said...

macam dah nak kiamat dunia..

Ema Johari said...

tak dapat bayangkan macam mana..inilah kuasa ALLAH

Kathy Rbain said...

betul sangat2 tu sis...

S.K.A said...

subhanallah..betol ke ni?? beraninya diorg yg snap gmbar..1st time tgok..dh mcm seni pula..

Cik Kay Jue said...

takut tgk.. apatah lagi nak alaminya..

Khai♥Rin : anies said...

cantik nyerrrrr

p/s nina, masih ada ms utk join GA sy tu..terbuka smpi jumaat ni. ayuh!

Zawiah said...

bila kilat hanya berlaku pada letusan gunung berapi ... subhanallah !

reenapple said...

Awesome! Aku suka!

Aku Penghibur said...

wow real ???? memang cantik :) subhanaAllah

||aLeaSaRa|| said...

subhanallah...mashaallah...seriau kak lea tengok foto2 kebesaran Allah,tu.kalau tengok depan mata ni sure pengsan,dah

Kancil 8349 said...

alhamdulillah...bersyukur kerana kita berada di negara aman...

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

cantik pula ena tengok phenomena ni... dengan sekali kilat.. tapi bersyukur sangat negara kita terkeluar dari Garisan Api pasific...

Aida Ismail said...

Scarynye T_T mujur kat sini takde gunung berapi.

izan mama mia said...

syukur negara kita masih terselamat dr semua itu

gadisBunga™ said...

Kalau malaysia ada gunung berapi, saya kejar untuk amik gambo je lah.hihihi~

Suria Lekatlekitgurl said...

walaupun gunung berapi akan menyebabkan kemusnahan kawasan yg berdekatan tp tanah di kawasan gunung berapi subur.. setiap kejadian Allah tu pasti ada sebab

Bin Muhammad said...

Mengerikan tapi nampak cantik pula...itulah kuasa Allah, syukur kerana tiada bencana sebegini di Bumi Malaysia

Lelaki said...

cantik nan seram.

boni kacak said...

pergh.. nampak amat menakutkan lah.. mak aih

Kancil 8349 said...

syukur kita berada di dalam negara yang aman

MaMa Rey said...

syukur negara kita x g.berapi..:)

Raudzah Z said...

Alhamdulillah..negara kita tak mengalaminya..

Amanina Mads said...

Ya akak dgn kuasaNya..

Amanina Mads said...

Syukur alhamdulillah akak.. mesti byk harta benda yg musnah

Amanina Mads said...

Seramkan..

Amanina Mads said...

Huhu..tanda2 kecil

Amanina Mads said...

Yelah sis..

Amanina Mads said...

Hehe..

Amanina Mads said...

Betol la gambar ni.. photographer amatur memang berani.

Amanina Mads said...

kan.. takut kalau betul2 jd di malaysia

Amanina Mads said...

haha.. takut tgk
tq so much again anies! hee

Amanina Mads said...

Betul2.. subhanallah

Amanina Mads said...

Haha..

Amanina Mads said...

memang real :)

Amanina Mads said...

Hehe.. kalau tgk depan2 lagi la takut kak. tak boleh bayangkan keadaan kt gunung tu

Amanina Mads said...

Alhamdulillah..syukur

Amanina Mads said...

cantik ena tp agak bahaya kpd kita. syukur..

Amanina Mads said...

Hehe..syukur

Amanina Mads said...

syukur..

Amanina Mads said...

Harap2 selamat masa tembak tu. hihihi

Amanina Mads said...

betul tu.. larva gunung berapi tu akan menyuburkan tanaman.

Amanina Mads said...

fenomena cantik tp membahayakan..syukur

Amanina Mads said...

hoho..seram tgk

Amanina Mads said...

takut la dgn asap tu

Amanina Mads said...

syukur..

Amanina Mads said...

syukur mama :)

Amanina Mads said...

Alhamdulillah..

Yun Sing said...

Kaboom.. boleh buat dekat lab nih xD

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com