20 October 2015

Farewell Putri Iszreen


Salam Readers..

Kalau dah nama farewell mesti kena makan, kena bagi ucapan, kena sendu dan kena selfie. Berapa banyak kena daaa.. Berkurang seorang lagi staf dalam department. Nak ucapkan selamat pulang ke Ipoh nanti. Tiada patah perkataan yang dapat ku taip lagi, marilah layan gambar terakhir Mrs Put atau Putri Iszreen Megat Aznir.


Sesi potong kek 2 tingkat tapi perisa lain-lain :P

Kak Timah dok buat babak sendu

Bos tengah buat ucapan, aku buat apa pulak?
Gaya bebas yang tak keterlaluan

Muka-muka yang berkembang dengan pesat

Ioullss suka kek bawah. Dappnyee

20 comments:

tiga lalat said...

wahh tinggi giler kek farewell tuuuh ;p

izzeyda said...

nina nangis ye..

Khai♥Rin : anies said...

all the best utk puteri

♥TheOnlyFarah♥ said...

buat taik mata ka nina..hehehe

alia farhan Said said...

Sedapnya kek

Mizz Aiza said...

sedapnya tengok kek tu nina.. ada lagi tak? hehe..

Farrah MF said...

Kek tu nampak sedappppp! :)

Zie Has said...

kek yang atas nampak lagi cantik ... tapi yang bawah lagi sedap yer :)

Zie Has said...

kalau tengok kek jer terus terliur :p ...

Zie Has said...

nina buat apa tu? ... nangis ke curi makan ke tidur ke? :p

Siti Yang Menaip said...

peeergh.. Nina mmg kalo posing tuuuuu x menahan..

Kira Sakura said...

siap dua tingkat lagi kek nya haaaaa

el said...

kemaih depa kek tu 2 tingkat haha

el said...

syok dpt ramai ofismate
k.el ada 2 ketui ja haha

el said...

nina suka sgt wat havoc kan haha

el said...

nina suka sgt wat havoc kan haha

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam nina,
waaaa
dua tingkek kek farewell
macam kek kawen he3

el said...

baru pasan kek kaler oren..sape yg order kek tu nina..nina ke?haha

el said...

untungkan depa...ada orang raikan hihi
kita kat ofis ni..mcm tu ja..

zai zamree said...

Kek 2 tingkat tu...

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com