25 November 2016

Twisties Kaboom! BBQ Curry


Assalamualaikum Readers..


Twisties Kaboom ! BBQ Curry Baru | Pengaruh media sosial sekarang ni betol-betol menggoda orang. Maknanya subjek marketing pandai ler tu. Mesti korang perasan iklan Twisties kat TV sekali makan meletup orang tu? Alhamdulillah Nina dalam keadaan sihat walepatliat 😆 haa.. Lebih kurang rasa macam yang lama ! Hahaha 😃 Gua tertipu, paket je yang betuko weyh.



Twisties BBQ Curry suatu ketika dulu fav Nina | Dapat diskaun hanya RM 1.69



Siapa tak makan Twisties, rasanya dah lama keropok ni ada. Dari umur 3 tahun (1993) dah makan, siap beli berpeket-peket sebab kucing Siam kite makan perisa ayam yang hijau tu. Mana nak dapat kucing tak makan ikang 😆 . Lepas tu mak dah stop beli sebab takut anak tak cerdik. Sekarang tak berapa gemar makan apa-apa brand keropok. Yelah junk food, fast food, nak jaga pemakanan. 




Baca tanpa was-was bahan-bahan dalam Twisties


Twisties BBQ Curry yang keemasan. Perghh paket besaq isi sikit ciskek betoi



Tak sangka keropok ni ada diskaun. Haa nak promosi lettew. Janji dah makan sepeket habis. Puas hati la jugak sebab lama tak makan. Hehe.. Korang suka perisa apa? 😋


7 comments:

Farah Wahyda said...

Tak berapa gemar perisa bbq nie..suka yg cheese ja..heee😆😆

dear anies said...

bla mkn twisties ni mesti tingat ms kecik2 dulu hampir tiap2 hari dpt sbb jiran keje kantin. ada belen mesti dia bw blk rumah. dia x jual tp bagi cm tu je... smpi laa ni bla tgk dia mesti tingat twisties ;-)

husna zahidi said...

hihihi adat dah kalau bungkus besar penuh angin nih..:D

ayunie ramli said...

haa, yg ni blom try lg. slalu mkn yg biasa tu je. alamak, trliur jajan la plak.

LYAfrina said...

klo mkn sampai jilat jari

Cik Yaya said...

amboi bnyk makan mkanan ringan ni..hehe

Cik Ash said...

lama tak makan twisties ni

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com