21 December 2016

Ngan Yin Cashew Nuts



Assalamualaikum Readers..


Ngan Yin Cashew Nuts Baru | Cap Tangan Kacang Gajus Goreng | Tertengok di bahagian jajan kat mall, terus try beli. Ada 4 jenis tak silap, nanti nak borong semua. Hehe. Harga dalam RM 3++ . Ok lah walaupun quantity sikit, tak puas makan. 



Ngan Yin Cashew Nuts


Sedap kunyah kacang goreng gajus ni, entah bila dah habis



Dulu Ngan Yin ni popular dengan jenama kacang tanah, sekarang dah keluar dengan produk kekacang yang lain. Harus cuba. Mana tahu nak repeat beli 😄



4 comments:

Irda Garmin said...

my feveret chashew nuts...kalau singgah petronan confirm beli..

dear anies said...

nampak aritu kt 7e tp x beli sbb sy tau isi kandungan kacang ni sikit mkn sebungkus x puas hahahahaha lain laa kalu nina yg belanja hahahaha

Cik Ash said...

lama tak makan kacang gajus ni.. dulu2 masa duk kelate beli sokmo hihihihi

Cik Yaya said...

muke bjrwat ni mmg xssuai mkn kcng walo pun suke..huhu

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com