5 Apr 2013

Design Header Blog

Assalammualaikum.


Selamat malam semua, malam nie agak letih dan takda ayat nak merepek dalam blog pinky nie. Nak bw pon rasa malas sikit kalau guna fon. Esok jelah kot, kan dah janji nak bw. I promish! Cuma malam nie mencari idea nak design header blog yang baru. What? design lagi.. yes memang aku suka tukaq-tukaq header tapi tak mengikut musim luruh ataupun bunga ya. Yelah, aku rasa header yang cantik dan comel jugak mampu menarik minat orang membaca. Takmo la bila ada blog nie asyik aku feeling sorang-sorang. Meroyan ke apa kan..kan. Cuma nak tau apa pendapat orang, suka jugak kalau bab kena kritik nie, kritik yang membina gitu.





Aku agak kaku kalau guna Adobe Illustrator. Belajaq masa sem 2 memang tak ingat dah. Lupa habis kalau tak praktis melukis dalam AI tu. Sob..sob. Oke, agak-agak header mana yang orang suka ya? Ada banyak lagi header aku yang ugly, malas nak tunjuk. Malu sebenarnya. Dulu ada sorang abang blogger mintak tolong aku design header blog dia lepas tu dalam berapa bulan dia senyap dan tak on blognya dan ada sorang abang blogger kata pasai apa takmo publish komen, taktau la dia marah aku ke tak? bukan takmo publish tapi komen-komen tu pun tak sempat baca lagi taw. Lunch tadi aku menghabiskan masa selama 2 jam 45 minit di atas jalan raya. Dari Pongsu Seribu --> Pinang Tunggal --> Padang Serai --> Tasek Gelugor --> Pongsu Seribu. Haaa.. hari jumaat memang suka merayau dengan kak PJC :) Tata..nak tidur dulu la.





8 comments:

  1. hmmm kite ni tak reti nak buat header shomel2 :/

    ReplyDelete
  2. cantiklah, pandai buat header :)

    ReplyDelete
  3. comel2 dna kreatif! dneo baru belajar nak buat header sendiri..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. best dpt design header sendiri =)

      Delete
  4. kita tak reti laa nk buad header and design blog . bgi comel2 . boleh tolong buad kan ? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. senang je nk design header. design blog tu bleh blajar kt tutorial. sy tak pandai :)

      Delete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com