1 November 2013

Hye November ! Esok Cuti.. Yeayy :)


Assalammualaikum.





Salam Jumaat buat penghulu segala hari, dah masuk 27 Zulhijjah 1434. Salam Maal Hijrah buat semua umat Islam. Sudah masuk ke penghujung tahun 2013. Cepatnya masa berlalu, tak terkira kenangan dalam tahun nie. Ada masam manis. Hehe.. Selamat bercuti buat 6 officemates aku. Abang Raam awal2 lagi dah cuti. Tak meriah opis 2 hari nie. 


Bulan nie rasanya paling tak sabar sebab dah nak KONVO ! Harini pun dah apply cuti selama 4 hari.. Sambil menyelam tengok batu karang, dah alang tu makan angin sekali. Menghitung hari nak berkumpul semula dengan housemates aku. 2 orang dah selamat menjadi tunangan orang. Express noh depa kalau bab nak kawen2. Ngeh..ngeh. *Tiada unsur2 jeles. 


Today I'm feeling Green ! Ala2 Belalang Hijau gituw

Adakah ada orang rindu tuan blog nie? Hihi
Adakah muka nampak awet muda?
Adakah pipiku berisi?
Yang menci sekali eyebag.. tidur awal pun ada juga. Haih..


Esok dating ramai2 jom.. Menghabiskan masa sat tengok movie Thor : The Dark World. Ahad ini In Shaa Allah, nina terjah blog kengkawan. Maaf kalau lama tak singgah. Sayang Semua :) 

18 comments:

Kathy R'bain said...

rindu kat sis..selamat bercuti..

Aisy Nasiha said...

Akak pun suka november..nanti ada cuti sekolah...suka sangat

Selamat berkonvo ye....tahniah dah grad..

Ann Ishak said...

tuan blog cantik lagi :)

Montana said...

singgah sebentar

Raudzah Z said...

Happy November Nina..Be good to us K...

Scha Nazri said...

Kejap je dah November kan? hehe

Fais-SKA said...

selamat berhujung minggu Nina =) terbaik la, semua hijau..sjuk mata tgok warna hijau ni

Azlan Strider said...

Selamat menyambut bulan November..hehe..untung laa boleh tengok citer THOR esok..saya mungkin THOR boleh tengok esok..hehehe

Regards,
-Strider-

Miss Volvo said...

hmmm ahad ni baru nak tengok THOR :/ ohye selamat berconvo ye :D

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Akak dh tgk cite Thor!!!! Mmg best..hehehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

selamat bercuti nina.. :D

pha is said...

housemate smua dh btunang.. tuan blog bila lagi...

Badrina Ibtisam said...

Ohh dh nak konvo eh??

Btw, I love green ! :'D

hainom OKje said...

Hei gadis ala ala belalang hijau....awak tetap cantik tanpa secalit mekap pun...

Aku Penghibur said...

lama tak datang blog nie :) wahh yeke ..bila lagi ur turn ?

Khai♥Rin : anies said...

amboiiii smpi 4 hari gitu! mcm cuti nk kawen ekekekeke

Khir Khalid said...

Salam November & Salam Maal Hijrah.. :)

Yun Sing said...

Hijau hijau si belalang ♫

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com