4 February 2015

Souvenir From Nepal


Salam Readers..


Bestnya kalau ada kawan yang suka melancong a.k.a menggembara tak kira negara. Dengar saja officemate nak mendaki gunung Everast, terus google barang souvenir yang ada di Nepal. Excited ko nak FM ! Hehe.. Untungnya Akma ada kawan yang memahami macam aku ni. Bajet perasan plus muka tak malu hulurkan duit minta dia belikan FM banyak-banyak. Hehehe 


Pashmina bersama dompet dan fridge magnet dari Kathmandu, Nepal



8 comments:

Aisy Nasiha said...

Haha.. siap nk kirim llagi tu

Kopiolimauice said...

nepal..jauh tu terbang nye ;)

Dunia Zumal said...

Wah jauhnya hadiah yang datang tu
^-^

Jari Manis said...

Sis JM PUN suka kumpul FM, klau Nina nk jgn malu jgn sedan lepas Sis blk dari travel mana boleh pos ke Nina :-)

Khai♥Rin : anies said...

yeahhh nina akan beri 1 fm ;-)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Bestnya banyak FM.
Nak jugak... Hehe..just kidding. M

Qaseh Vee said...

owh , operator nepal tu dpt bercuti lah april ni ya ... utglah . bkn semua majikan nak bagi ...

Puteri Wanita said...

wah.. syoknya. tahniah :)

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com