14 December 2016

Bayaran Kompaun Lesen Memandu 2017


Assalamualaikum Readers..


Kadar Bayaran Kompaun Lesen Memandu | Tinggal berapa minggu saja lagi kita nak tinggalkan tahun 2016 yang penuh dengan kenangan. Banyak kenangan manis tahun ni. Sayang juga nak tinggal. PERINGATAN buat orang yang ada lesen memandu, jangan kerana dapat BR1M, duit terbang kerana JPJ. Hahaha.. Ingat birthday ingat lesen mati 😉



Bayaran Kompaun Lesen Memandu



Nasib tahun 2018 baru lesen mati. Yang mana mati tahun depan tu, prepare duit sesiap. Tak sanggup nak bagi duit kat JPJ disebabkan kelalaian diri sendiri. Kalau ada lesen B2 dengan D dah melayang RM 250 kan? Haa pi tengok lesen korang masing-masing, sama-sama kita jimat 😃




9 comments:

Unni Anje said...

mahalnya

dear anies said...

ada bgs juga bla JPJ buat undang2 renew lesen ikut tarikh lahir... sng nk ingt...kalu x igt tu, nmpk nyer 3 kali jumaat laa tu hahahaa

Cik Yaya said...

thun depan mati da la..adei..xmo siap duit..xpe..buat sebelum mati xpe kan..huuu

Mrs. A said...

Mrs. A punya May tahun depan baru expired.
Itulah jangan lalai kerana kelalaian itu mahal harganya :-(

Murni Alysa said...

sama laa..lesen mati 2018

Cik Ash said...

aduhhh mahalnya...

aswadz said...

bahaya ni... kadang2 asyik lupa je memanjang...

Pha Is said...

dah la harga minyak naik.. hmm..

Pha Is said...

lesen luput pun bukannya effect tambah risiko kemalangan pun.. hmm.. banyak lagi bnda yg boleh dikuatkuasakan yg boleh membantu kurangkan risiko kemalangan jalan raya, tapi yg nk membebankan rakyat jugak yg dipilih.. hmm..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com