25 Feb 2012

Review Filem Adnan Sempit 2






Selamat berhujung minggu. Nak ikut kami berdua tengok wayang x? Minggu nie balik berdua saja dengan Pika ke Kulim. Well, tak habis lagi discuss dengan klien. Jadi kami ke Sunway Carnival saja lah nak tengok Adnan Sempit 2! Yup, memang kelakar habis. Filem nie lagi kelakar dari Adnan Sempit 1 dan jalan ceritanya tak la seteruk Hantu Bonceng. Jangan terkejut tau tengok budak remaja banyak di wayang tu. 




Mengisahkan Adnan dan Nadia bercadang untuk kawin tapi dihalang keluarga Nadia. Ayahnya mengenakan syarat agar Adnan menjadi seorang yang mempunyai ciri-ciri korporat barulah boleh kawin dengan Nadia. Adnan semakin tertekan dan pelbagai perkara kelakar terjadi semasa dia cuba memenuhi syarat itu. Dalam masa yang sama Bobby dan Wawa juga sering bergaduh, ditambah dengan orang ke 3, Ismat yang supercool! Haha.. So, berjayakah mereka? Moh tengok Adnan sempit 2... Yeahhh 









Paling suka opcos la Adnan dengan dia punya english yang serabut serta mimik muka Shaheizy Sam yang kelakar. Memang gelak sampai mata berair dalam wayang tu. Seyes kelakar tengok sam. Perlu tak tengok kat wayang movie nie? Erkk terpulang la.. kalau nak cepat, tengok la kat wayang.. filem kelakar yang takda 3D pun. 



Nak tengok Adnan dengan Nadia kawin wajib tengok! Selamat menonton.. chowww :)



2 comments:

  1. Excellent post. I definitely love this website.
    Stick with it!

    ReplyDelete
  2. I got this website from my friend who shared with me concerning this web site and
    now this time I am visiting this website and reading very
    informative articles at this place.

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com