7 April 2013

Comelnya Anak Irma Hasmie & Redza Shah





Assalammualaikum.


Selamat berhujung minggu semua. Kejap saja masa berlalu, esok dah masuk minggu kedua bulan April kan. Harini cuma berehat sambil layan youtube. Tengok video anak Irma dan Redza. Kejap saja baby tu dah dibuat Majlis Akikah dan Cukur Jambul. Aku rasa baru saja baby tu lahir pada pagi 29 Mac yang lalu. Jom tengok gambar Redza Shah Irfhan, ada jugak diambil dari Insta. Memang comel dan gebu pipinya. 





 Semoga menjadi anak yang soleh. In Shaa Allah..


18 comments:

Macy Humaira said...

comelnya... hubungan yg indah memang wajar la kite jeles kan. huhu

Cikgu Ma said...

tahniah buat irma dan suami^_^

jeBateja said...

teringin nak beli ketayap ada tulis2 nama tu...kata mana nak beli tah.....nak search apa kat internet erk

latifah zainal said...

comel kan anak dia..

アヌム said...

comeyyyyy~

Nur Emilya said...

Huhu, anak dia comel sangat! :)

Remy hazza said...

memang comel..... mak ngan ayah dia pun comel.....

Myra Jay said...

Memang comel sesangat :)

Ema Blog said...

memang kedua-duanya cantik dan handsmoe

Amanina said...

Hehe.. comel kan

Amanina said...

Tahniah :)

Amanina said...

Kena tempah ketayap nie.. ada kt kedai. cuba cari

Amanina said...

Comel..

Amanina said...

Kan2..hehe

Amanina said...

Hehe.. yelah emilya :)

Amanina said...

Haha.. tgk mak ayah dia la

Amanina said...

Setuju akak..hehe :)

Amanina said...

Ya akak..mereka sepadan kan.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com