8 Jan 2011

Perasaan Tahun Baru


Hello readers..sihat ke sume? haih lamenye tak update blog nie, agaknye dah berhabuk. harini baru la ade mase cikit nak update lepas selesai dgn pendaftaran semester 2. dalam life aku, harini aku dgn bf dah genap bercinta 6bulan lebih. walaupun baru bulan dan bukan tahun tapi banyak kenangan yg susah aku nak lupakan bersama dgn dia, manis pahit sume ade, airmata gembira duka pun ade. macammacam dugaan yg ade, kadang2 buat kitorang gado tapi tak lama. jealous sume tu biase lah kan. malam nie dugaan besar jadi dalam hubungan kami. aku tak bole nk nafikan sume perempuan akan fikir bende bukan2, cakap bende yg mungkin takkan jadi tapi aku harap sangat jangan la jadi kes mcm tu lagi. berderau darah nie, rase mcm nk nangis. ape yg aku harap tahun baru nie hubungan kami lebih kukuh & berkekalan. segala penat lelah kami belajar samesame berbaloi dgn result yg bole dibanggakan, walaupun dalam mase yg same berdating..macam tu jugak bagi yg sedang bercinta semasa belajar diluar sana, happy with ur lover ok :) utamakan study first ya.  




3 comments:

  1. azam tahun baru nk study no 1, bf nk letak no 2..tapi tak tahulah tercapai ke tak azam tu..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hELLO Amanina....i like ur blog too, thanks babe!;-)

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com