15 Jul 2014

Zul Ariffin Dan Ayda Jebat Bertemakan Baju Pilot

Salam Readers..

Tajuk sesaja suspens lepas layan episod pertama Rindu Awak 200% harini dan my instinct mengatakan drama ini akan buat penonton dilanda demam. Yes.. maybe it would be Fever Pilot Zill Faezrul atau demam abang Zill ! Hensem tengok Zul dengan uniform pilot. Melt depan tv. Terasa nak kawen dengan pilot juga. Hihi.. 




Kalau dah baca novel mesti korang rasa watak hero dan heroin sangat sesuai. Yelah abang pilot kawen dengan isteri muka keanak-anakkan. So sweet :) Meh nak belanja gambar pasangan Mr dan Mrs Faez . Tahniah Team RA200% dan gambar2 dari IG Zul & Ayda.



Kehebatan lakonan Zul Ariffin dalam drama Rindu Awak 200% tiada siapa jangka. Watak sebagai juruterbang dengan susuk tubuh tegap menjadikan dia kegilaan ramai terutama peminat wanita. Demi menghidupkan watak Zill Faezrul Iqbal, Zul sanggup mengeluarkan belanja sendiri semata-mata untuk uniform pilot. Sanggup tempah sorang tukang jahit supaya baju padan dengan tubuh. 







Tak sia-sia usaha Zul sebab watak itu hidup dan beri kesan kepada penonton. Berlakon dalam slot Akasia memang sasaran Zul sejak dulu lagi walaupun tahu ia agak sukar memandangkan cerita itu perlu ada sambutan. Mungkin sekarang dapat kepercayaan lebih ramai pengarah. Tak sabar nak tengok drama Istiqarah Cinta dalam slot Akasia dan shooting bermula September ini. 



Teruskan menonton drama Rindu Awak 200% sure akan demam 200% jugak. Haha.. 

3 comments:

  1. Hahaha.. dekat sekolah dok berdebat dengan kawan sorang tuh.. dan tajuknya "Hero Rindu Awak 200% hensem tak" xD

    ReplyDelete
  2. Hahaha abang pilot yg seorang ni memang cipta fenomena melampau :)

    ReplyDelete
  3. Betul siap jadi fenomena lagi..

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com