26 Aug 2012

Review Filem The Expendables 2


Hujung minggu ini keluar dengan si dia menonton wayang di Pacific Megamall Prai. Kali nie movie siri kedua The Expendables. This is what I called a great movie! The Expendables 2 memang penuh dengan aksi yang sudah lama ditinggalkan. Nampaknya otai otai bergabung dan filem ini penuh dengan aksi.. aksi dan aksi. Cukup sekadar duduk melihat aksi otai bergaduh. That's it! Hebat bukan untuk menonton di pawagam. 




Inilah sebuah filem Stallone. Rambo 4, jika masih ingat filem yang mengekalkan formula yang sama. Aksi yang cukup ganas dan juga letup sana letup sini. Yang penting, penonton dapat lihat bagaimana kesemua bintang bintang otai beraksi dalam satu filem seperti sebuah reunion. Kali ini, Jet Li memegang watak yang agak sikit dan pelakon seperti Chuck Norris, Bruce Willis dan Arnold Schwarzennegger bukanlah aksi yang besar dalam filem ini. 





Mereka-mereka diatas hanya bertindak sebagai orang yang menggerakkan cerita. Banyak dialog yang bercakap antara Stallone dengan Statham. Totally full of action. Serius filem nie cukup lasak. Seperti kita tonton The Expendables yang pertama kali dengan dua, maka jadilah The Expendables 2. Aku meluat tengok watak Van Damme yang jadi ketua penjahat. Mungkin The Expendables 3 aku tak tengok kot. Hehehe. Sebab jalan cerita yang hampir sama. Nasib baik ada pelakon hensem. Boleh cuci mata kan..



Kali nie Mr A belanja makan Bihun Sup. Aku pun dah taktau nak order apa. Hehe.. Baru harini bagi hadiah besday dia aritu. Aritu la sangatkan, bulan Jun pun dah lepas cik nina. Sekarang dah masuk bulan Ogos. Itulah aku memang suka buat pekasam dalam almari. Haihh. 


1 comment:

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com