14 December 2014

Biodata Faye Kusairi Heroin Drama Istikharah Cinta


Salam Readers..

Mungkin sebelum ni ramai tak pernah dengar nama Faye Kusairi atau tonton drama lakonannya tapi lepas jadi pengikut setia drama Istikharah Cinta not bad juga lakonan Faye ni. Dah terjatih hati tengok scene dia merajuk dengan Zul Ariffin. So sweet mereka berdua. Faye bakal dikenali dalam drama Istikharah Cinta di samping Zul Ariffin.


Faye Kusairi Heroin Drama Istikharah Cinta

Airil Dan Dina Alia Solemnization


Biodata Faye Kusairi
Pelakon Drama Istikharah Cinta :


Nama Penuh : Dayangku Faratiwan Adnil Binti Awang Kusairi

Nama Panggilan : Faye Kusairi

Umur : 27 Tahun (2014)

Tarikh Lahir : 19 June 1987

Tempat Lahir : Miri, Sarawak

Tinggi : 154 cm

Berat : 51 kg

Kerjaya : Guru Drama / Pelakon / Pemandu Kereta Lumba / Model Sambilan 

Bahasa Pertuturan : Melayu, English dan Mandarin

Profil Rasmi Insta : http://instagram.com/fayekusairi

Profil Rasmi Twitter : https://twitter.com/FayeKusairi


Drama : Ammara Batrissya, Aku Bukan Mistress, Misiku Kuza 2, Istikharah Cinta 

Filem : Cinderella, Reserve


*Faye Kusairi juga aktif dalam sukan lasak seperti drifting, bot laju dan jetski selain suka bersukan bersama-sama artis yang lain seperti badminton dan renang.

Dina Alia dalam Istikharah Cinta
Dina bertunang dengan Airil dalam Istikharah Cinta

3 comments:

Aisy Nasiha said...

OOO..Orang miri rupanya dia ni. seronok juga tengok lakonan dia ni , akak pun terjatuh suka dengan cerita ni.

Mila Hilas said...

cantik plak kwn pejabat ( pmpuan ) airil tu bila btudung.

Fiza Rahman said...

Baru tengok sikit jer citer ni. Nak kena marathon tgk kat tonton nih.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com