12 February 2011

Dilema Budak Busyuk

(RM 2,198.00) 

Bestkan kalo dapat salah satu dr camera nie.
banyak jugak akan pilih dslr dr camera biasa.
tp bukan senang nk buat keputusan nk beli yg mane?
so, mane 1 aku patut beli??
nk sangat NIKON D3100 tp stok pulak takde.
sedihnya, sampai bila aku kene tunggu tak tahu la.
dilema sekarang nie stok takde pastu tak tahu mane dealer betul.
bile survey kt Penang ade 6 dealer tp takkan la aku nk cari 1 negeri
mamiku pulak suruh beli je kt bf aku punye ayah
tengah frust menongeng nie dengan assignment bertimbun
paling tak suke kalo frust, aku akan dapat penyakit jerawat.
bawa bersabar banyak2 cik nina ye
tapi tengah frust pon sempat lg aku edit header baru
tak cantik pon, tak payah puji pun takpe
memang aku tangah malas..malas..malas
nk tido dulu u ollsss dah masuk pkul 5.30 pg
gud nite + monink = nomore nite :) zzZzz...


7 comments:

naz said...

saya mahu dua2 haha beli satu satu lah dulu :)

pete said...

bli ja dari abah bf amani tu..
model apa?

:mikaomei: said...

ak dapat dh dekat kl ad

Sekamar Rindu said...

salam..

sangat cantik kamera tuu..nak beli satu...:)

Intan Tengku Bokhairi said...

cantik lah ur header. hee. btw cepat2 lah jd nikonian. hehe (:

Amanina Sofea said...

Pete: bole gak..
tkut xde stok je..nikon D3100

Amanina Sofea said...

Ika: ok...
org kta bole la..

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com