10 February 2011

WTF.. Fish Betol Lah

Geram la arrgghhhh...
nk cari kisah lelaki tulen dalam internet tibe2 kuar pasal lelaki perkasa.
kalo ok takpe gak ini kisah produk untuk tahan lama la, pil, urut dan ntah pape lg
nape la banyak iklan macam tu, takde tempat lain ke, nasib baik la kt shoutbox takde.
untuk orang dah kawin takpe la baca, aku nie budak bawah umur lg tp lepas jugak kalo tengok filem 18SX..hehe
aku bukan jenis tengok cete macam tu, saye budak baik tau.
budak laki mesti layan punye, susah nk caya kalo tak pernah tengok langsung
"Biar la jadi lelaki perkasa dari jadi lelaki perkosa"
memang nk mampos la kalo rogol anak dara orang.
contoh gambar org wanted! abaikan je mamat senget nie
ade ke patut aku tengah pilih baju kt blakang die pulak sedap2 snap gambar.

5 comments:

De Mois said...

Haha..18sx he?? Ada ke patut. Tapi nak wat camne. Market kuat kan sekarang ni. Tak lama pun kita akan kahwin gak

Terbaru di SuaraSendiri
Wikileaks : Ariel tiada dalam penjara - Musa Hassan

aLieF si Muncung ManiS said...

ahahaha..sengal je mamat tu..terbaek...betul tu,,biar pilih lelaki perkasa,,jgn yg perkosa..hahahha..

EZAN IDMA said...

haha ;p saba ye

Amanina Sofea said...

Alief: hehe..
mamber pling sengal..
btul la ayat tu.. :P

Sekamar Rindu said...

salam..

hahaha...ishh.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com