21 Aug 2014

Review Filem The Expendables 3

Salam Readers..

Review Filem The Expendables 3 | Filem yang mengubat rindu kepada Jason Statham dan Kellan Lutz. Mesti some people says 'hero2 semuanya veteren' . Siapa dah tengok The Expendables 2 mesti tau apa jadi kepada hero2 berbadan sasa ni. Ada beberapa pelakon ditukar dan ada juga dikekalkan. Harini ajak intern dating tengok filem abang2 tough. Bila cakap nak belanja tengok wayang bukan main seronok Syuk. Segala-galanya dalam filem ni adalah aksi, tembak-menembak, bunuh-membunuh dan bintang2 veteren. 



The Expendables 3


 Sinopsis Filem The Expendables 3 :



The Expendables 3 merupakan siri ke 3 dan seperti biasa menampilkan sejumlah besar bintang filem Hollywood terkenal. Kali ni team melawan seorang pengedar senjata antarabangsa bernama Stonebanks, merupakan bekas ahli Expendables yang mula2 menubuhkan team tersebut dan disangka telah dibunuh oleh Barney (Stalone). Kini dia bertekad untuk menghapuskan ahli2 kumpulan Expendables. 





Siri ke 3 ni agak lain sikit dari siri terdahulu. Dalam misi pertama menyebabkan seorang ahli pasukan telah cedera parah. Barney yang risaukan ahli pasukannya telah membubarkan team lama dan tubuhkan team baru dengan 4 orang ahli. Part ni agak sedih, macam orang kata habis madu sepah dibuang tapi sebenarnya di Barney sayangkan team lamanya dan takut diaorang mati.  




Lastly, ke 4 orang lama Barney bersepakat mahu join Barney dalam misi menangkap Stonebanks hidup2. Kali ini agak berlainan kerana dahulu team Expandables menggunakan senjata biasa dan apabila bertambahnya gologan muda yang lebih pandai menggunakan teknologi tinggi dalam misi mereka. Ada yang pandai godam tau. 





So kesudahannya.. Jeng.. jeng. alah korang pi tengoklah sendiri eh. hehe.. Aku tak nak jadi spoiler. Anyway watak Galgo (Antonio Banderas) sangat kelakar, dia berjaya buat aku dan intern gelak tak henggat dunia. Sebijik macam Puss in Boots :)


3/5*

4 comments:

  1. ramai pelakonnya..

    ReplyDelete
  2. semalam terpikir jugak nak tgk citer ni. alahai baru terbaca review kak nina. semlam kann ecahhhh tgk citer lucy.. best gila baq kak nina.. hikhik

    ReplyDelete
  3. Maigad harini kat sekolah baru je tengok movie ^^"

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com