7 February 2012

Kita Sayang Dia Tau






Harini best dapat belanja dari seseorang.
Aku pau pun sebab nak manja2, biasa la anak yang nakal.
Tapi kadang2 tu suka menyakitkan hati.
Bergaduh macam abang dengan adik, berebut makanan
Tapi aku tetap sayang dia..


Kita sayang dia
Allah sahaja yang tahu kasih kita pada dia
Tiada pengganti yang mampu menyerupainya

Kita sayang dia
Bila tengok muka dia waktu dia tidur diam tanpa kata
Terbayang penat, lelah, jasa, kenangan, pahit kehidupan kita nanti tanpa dia
Kita selalu berharap dia selalu berada dengan kita

Kita sayang dia
Dari tangannya dia membesarkan kita
Dari tangannya dia beri makan kita
Sampai kita besar 2 kali ganda dari dia

Kita sayang dia
Sampai bila-bila dia tetap dihati kita
Kadangkala kita tak sangka dia kecil hati dengan kita
Kita harap semoga dia maafkan segala kesilapan kita
Dia bapa yang terbaik bagi kita


p/s: Sayangilah kedua ibu bapa korang selagi mereka masih ada.
*Bulan 9 nanti genap umur bapa 64 tahun.


Dapat makan ais kacang cherry, tengs dad :)
Itu la keja aku kalau balik cuti, mesti pau.
Hari2 kita sayang bapa kita tau, tak payah tunggu hari bapa.
Selamat malam.


9 comments:

izzuan said...

saya tau awak sayang ayah awak..saya juga walaupun garang sangat

Amanina said...

hahaha..sayangi la ayah kita kak joyah :P

izzuan said...

hahha sapa kak joyah?

Amanina said...

mamat songeh !!

bighagenjo said...

ai lerf ma deydyyyyy!! haha

fafa punya said...

tengok muka pun tau nakal :D

izzuan said...

kirim salam kt ayah awak ye...

Amanina said...

InsyaAllah Izzuan.

izzuan said...

orite........

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com