3 Aug 2013

Selamat Hari Lahir Buat Si Dia


Assalammualaikum.



Siapakah orang yang dimaksudkan? Setelah 2 tahun lebih kami membawa haluan masing-masing dengan seribu tanda tanya dan berbagai perasaan. Sepanjang tempoh 2 tahun juga aku tak pernah mengucapkan sebarang kata-kata pada dia. Maksudnya, bila kebencian dan kemarahan masih ada memang sepotong ayat kemaafan tak akan terucap. Alhamdulillah.. tahun ini kami sudah berbaik dan menjadi kawan semula malah agak lama juga aku tak pernah menceritakan apa-apa tentang dia dalam blog ini. Maaf, penulisan agak dramatik sebab sudah melayan 2 buah novel cinta  . Hoho.. Baru tahun nie masing-masing nak wish birthday. Bak kata pepatah "Orang berbudi kita berbahasa"



Entry ini saja dipublish awal-awal sebabnya bufday boy jatuh pada hari raya ke 2. Wish awal takut terlupa pulak maklum la sibuk beraya nanti. Setiap kali masuk bulan 8 pakcik tu akan bertambah umur semakin tua. Haha *gelak jahat .. Nak ucapkan  


Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke 21 
buat Nur El Azrie
9 Ogos 1992



Semoga menjadi anak yang soleh buat mak & abah.
Menjadi abang yang baik buat Qidah, Afiq & Arif.. Takmo bulibuli tau
Semoga panjang umur, murah rezeki dan berjaya dalam apa jua perkara yang dihajati. Aminn...  

Notes:
Kejap je awak dah 21 tahun..
Rasa macam baru sambut bufday yang ke 18 ramai-ramai
kat McD Medan Gopeng, Ipoh
Sambil calit krim kek Blueberry tu.
Oke, itu satu kenangan yang lepas buat kita :')
Pelish jangan kembang hidung kalau baca entry nie.    
Sincerely : your ex gf..

11 comments:

  1. Wahhh entri spesel buat ex bf nihh... Siap ada gambar lagi. Bertuah dia.

    elokla, berbaik semula wpun mungkin hanya sebagai kawan saja. Dendam dendam ni ke mana, buat sakit jiwa saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah akak.. entri special sikit. hehe

      Alhamdulillah dh baik dan boleh jd kwn baik..

      Delete
  2. tahniah!!dah berbaik semula...heheheh....semoga hubungan berpanjangan walaupon x der jodoh...hehehhe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..haha
      In Shaa Allah.. aminn

      Jodoh tak tahu lg kan :P

      Delete
  3. Happy birthday ex bf! Opsss~ Haha!

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir kepada si dia juga ya nina.. semoga panjang umur dan dirahmati Allah selalu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih akak.. Aminn ya rabbal alamin

      Delete
  5. he3..jiwang ye :D Amin..slamat hari lahir juga..Adeh, mcm kawan sy..igtkn kwan sy da td..cuma kwan tu ada lesung ppit je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jiwang la jugak..heheh :D
      terima kasih di atas ucapan. Ohh kembar kot sbb ex sy pun ada lesung pipit belah kanan

      Delete
  6. Eh.. bulan ni la :D Hmm.. dah lama berlalu xD

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com