21 September 2014

Liebster Award 6 by Farrah MF



Salam Readers..


Kena tag lagi ! Sukaa.. suka. Baru menjawab soalan2 dari Dr. Shikin. Kali ni dari Farrah MF ! Meh kita tengok apa yang ditanya. Soalan macam best je :) 




1. Adakah anda pernah alami/berdepan dengan sebarang fobia? Mengapa?

Setakat ni tak pernah lagi. Cuma masa kecik memang fobia bila jumpa doktor gigi atau nampak van klinik kesihatan datang ke sekolah. 




2. Apakah 3 benda yang anda tidak akan keluar dari rumah tanpanya?

Purse, Handphone dan Parfum.




3. 3 perkataan yang menggambarkan diri anda.

Kuat makan, suka ketawa dan peramah.




4. Seseorang yang sentiasa memberi inspirasi pada anda.

Dari dulu hingga sekarang ialah ibu sendiri.




5. 3 sifat baik yang membuatkan anda suka berdamping dengan seseorang.


Baik hati, tak kedekut/berkira dan boleh dibawa berbincang.




6. Anda akan tersenyum seorang diri apabila...

Tengok gambar2 lama dengan kengkawan ! dan kalau baca novel genre komedi. 




7. Apa yang mudah buat emosi anda tersentuh?

Bila tengok anak2 yatim dan orang tua yang meminta sedekah.




8. Satu lagu yang anda tidak akan muak dengar sampai bila-bila. Mengapa?


Opick - Rapuh.. Start suka dengar lepas menyanyi guna lagu ni tapi liriknya tentang pahlawan zaman penjajahan British sambil main gitar dalam kelas Pengajian Malaysia sem 2. 




9. 3 makanan yang anda tidak akan tolak.

Masak lemak, ayam masak kicap dan ada keju.




10. Filem yang betul-betul meninggalkan impak pada diri anda.

Enough (2002) - J.Lo : banyak kes bini dicederakan oleh suami sekarang jadi buat wanita di luar sana wajib belajar karate. 



11. Apa yang anda ingin capai 5 tahun dari sekarang.

Mempunyai kewangan yang kukuh untuk masa tua nanti :)


6 comments:

Belog Santai said...

purse & handphone tu memang wajib kalau nak kelaur rumah kan Nina...

Farrah MF said...

Akak dth singgah hujung minggu. Thanks sudi jawab soalan2 tu. Hehehe kita leh bukak kelab,..akak pun suka makan + ketawa :D

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Ayam masak kicap tu feveret zumal

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Knowing you better.
Semoga mencapai apa yang dihajati.

Hikayat Seorang Budak said...

I love cheese too ;)

Khai♥Rin : anies said...

nnt kita dating kt klinik gg ya ;-)

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com