26 Nov 2013

Berkarya Di Dinding Bilik

Assalammualaikum.


Sebelum tidur nak jugak publish entri. Semalam singgah rumah makcik main dengan kucingnya. Nanti nina post pic kucing tu eh. Dah alang2 masuk bilik encik teruna. Muda lagi tau baru lepas SPM PMR. Aku perasan perangai melukis tu sejak tahun lepas. Pulak tu mamanya belikan DSLR sebijik macam aku. Well, aku kot yang ajar dia bab2 seni halus nie. Ngeh..ngeh. Dah nampak cita2 nak jadi graphic designer kot.


Alangkah seronoknya kalau dapat travel/melancong ke semua tempat di dinding bilik Kimi tu. Emma Maembong ada buka kelas lukis tak? Weee ~~ Gudnite semua :) 




13 comments:

  1. cantiklah! Aku nak hias bilik aku gini la.

    ReplyDelete
  2. Kreatifnya diaaa. Kat dinding pun jadik!

    ReplyDelete
  3. seronok kalau ade bakat melukis macam nie...boleh hias2 dinding bilik..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. heee. kretip sungguh kimi ni kan. sesuai ar jadi graphic designer nanti. :)

    ReplyDelete
  5. cantik lukisannya..

    ReplyDelete
  6. Wah..cntiknya lukisan dia ni...mmg berseni sgt ni.. :D

    ReplyDelete
  7. Berseni sungguh.. cute jer tengok.. ;p

    ReplyDelete
  8. Comel2 lukisan dinding tu...*Kagum!>.<

    ReplyDelete
  9. Berbakat tul .__. ingat lagi kat Penang ^^" Yeap2 Malaysia xde ke? :/

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com