1 Jun 2019

Berbuka Puasa Di Lexis Suites Penang

Assalamualaikum Readers
 
 
Berbuka Puasa Di Lexis Suites Penang | Sebelum bulan puasa berlalu, kami antara yang bercadang nak iftar together-gether. Terima kasih ex officemate memerangkap staf Honda sekarang sebab sudi belanja berbuka di Lexis, 18 Mei lepas. Wanie antara kami berempat yang dah resign di Mattel tinggal sorang lagi, belum ada rezeki nak dapat kerja baru. Yang mana dah resign, wajib belanja. Haha gituu.. Nasib baik, sempat lagi nak beli voucher early bird di Lexis dengan tawaran harga RM 60nett.


Makan penuh meja uuollss

Antara menu-menu di bawah ni Nina suka sup tulang


Nak dijadikan cerita, hari yang sepatutnya Nina kena review di Lexis, tak dapat pi sebab kena stayback di ofis settle kerja sampai pukul 9 malam. Tak pernah balik selewat tu. Rasa nak cekik-cekik client melayu tu, dengan muka innocent. Last minute bagi tau nak jual tender bla.. bla.. Rupanya ada hikmah, dapat juga cuba menu ramadhan buffet ala Arabian. Hee.. Terliur tau tengok bloggers lain tayang makanan.


Tudung tak jadi don't care janji selfie
 
Bimbo akan mai setiap meja selepas lucky draw



Syukran pengantin baru, semoga murah rezeki Wanie selepas kawen ni. Makanan di Lexis tak pernah mengecewakan tekak Nina. Alhamdulillah kami berempat makan dengan sepuas-puasnya. Sapa yang tak habiskan, dorang bungkus bawa balik masuk dalam handbag. Haha.. Semoga kita semua dapat berjumpa dengan ramadhan tahun depan.
 

1 comment:

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com