3 Aug 2017

Whiskas Junior Beli 5 Percuma 1

Assalamualaikum Readers 🙋


Promosi Whiskas Junior Beli 5 Percuma 1 memang kena grab berpeket-peket lah sampai nak bayar pun orang tanya beli apa 😂😂 


Whiskas Junior

Ada pulak jadi duta Whiskas tak berbayar. Nak jadi macam Bujibu


Alhamdulillah jimat! sapa yang bela kucing tu cepat-cepat p tengok promosi Whiskas ok. Bukan main suka anak-anak kucing mak yang baru 😄

6 comments:

  1. uuish ni berbaloi sangat ni.. grab jangan tak grab..

    ReplyDelete
  2. Wah! menarik ni.
    Kitten Mrs. A dah tinggal sekor lagi 2 dah hilang ntah ke mana.

    ReplyDelete
  3. Wahhh suka dia Nina....tengok stok wet food berbungkus bungkus

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com