18 Jan 2018

Maretti Bruschette Bites Mushrooms & Cream, Mediterranean Vegetables

Assalamualaikum Readers 😃


Bruschette Bites Mushrooms & Cream, Mediterranean Vegetables | Holla, lately kalau pi cari groceries mesti memburu cinta makanan. Makan untuk besar, harapan tahun ni nak membesar sikit, tengok berat macam mana 😆😆 Ada ke orang besar makan biskut je? Haha. Harga RM 3.50


Bruschette Bites Mushrooms & Cream, Mediterranean Vegetables

Mushrooms & Cream. Lebih kepada rasa cheese sikit


Nama biskut macam Itali tapi origin dari Bulgaria. Apa yang best? Boleh makan dengan mushroom soup. Kalau tak ada, kunyah saja. Suka Mediterranean Vegetables. Cubalah makan bersama sos prego, mesti rasa lain. Tak sedap jangan maraaa, nanti muka tua kerepot 🙊🙊🙊


Chakk.. Walaupun kecik tapi buat ketagih jugak

Besar lagi dari duit syiling 50 sen. Haha


16 comments:

  1. kalu judu ngan sup cendawan best ni

    ReplyDelete
  2. sedapnya! huhu btw follow sini ^^ #703 http://sayesyadiya.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. ni kalau atas tu letak topping pun sedap. sayur + tuna ke. aduhh

    ReplyDelete
  4. xpernah nampak pula
    nak kena try cari lah

    ReplyDelete
  5. Sis JM baru je beli ada lg baki dlm fridge..krup krup bunyi nya..sedap

    ReplyDelete
  6. Macam bestje tu.. kene cari gak ni

    ReplyDelete
  7. Aneh aneh mcm ni mmg hakak tak terjumpalah Nina. Mana dapat ni Nina Kat JJ ada ke?

    ReplyDelete
  8. Nina tak bagi email address punnn

    ReplyDelete
  9. busyra belum pernah cuba.. boleh la try nnti.. hehe. tetiba lapar pulak..

    ReplyDelete
  10. nama bukan main.. rupanya biskut ja? hahaha

    ReplyDelete
  11. nmpk cam sedap..blm cuba lg..

    ReplyDelete
  12. bdk blkg meja sy aritu offer keropok ni mmg sedap

    ReplyDelete

Hye Readers ❤

Komen anda sangat berharga. Komen yang mengarut etc akan di delete!!

Cepat atau lambat, In Shaa Allah, owner akan terjah ! =) Terima kasih drop komen.

Copyright © cik sukα taip Designed by azhafizah.com